آچار دو سر چند کاره

آچار دو سر چند کاره - آچار همه کاره 2 سر - پیشنهاد خوب

آچار دو سر چند کاره – آچار همه کاره 2 سر

رنگبندی : مشکی و نقره ای ( ارسال به صورت رندم می باشد )
جنس بدنه : فلزی (کروم وانادیوم)
دارای یک سر کوچک تر در سایز 8-13
دارای یک سر بزرگ تر در سایز 14-22
قادر به باز کردن انواع اشکال مهره از سایز 8 تا 22 میلی متر
کارایی بالا و راحت
دارای طراحی منحصر به فرد دندانه های آن به شما این امکان را می دهد که هر دو اندازه استاندارد اینچی و متریک پیچ را باز و بست کنید
سبک و قابل حمل

آچارهای چندکاره دو سر از مواد مختلفی مانند فولاد، کروم وانادیوم و یا آلیاژ ساخته می شوند. فولاد معمول ترین ماده بوده و مقرون به صرفه ترین گزینه است. کروم وانادیوم بادوام تر و قوی تر می باشد و آلیاژ برای سبک ترین و قابل حمل ترین آچارها استفاده می شود. آچارهای همه کاره 2 سر از جمله ابزارهای ضروری برای هر جعبه ابزاری می باشند. این محصول همه کاره، بادوام و استفاده از آن آسان است. با انتخاب آچار مناسب برای نیازهای خود، خواهید توانست مطمئن باشید که برای هر کاری که پیش خواهد آمد ابزار مناسب را دارید. برای سفارش آچار چند کاره 2 سر علاوه بر مراجعه به فروشگاه های سطح شهر، می توانید به فروشگاه های معرفی شده در انتهای همین مطلب مراجعه و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت و هزینه آن را درب منزل یا محل کار خود پرداخت کنید.

آچار دو سر چند کاره – آچار همه کاره 2 سر

شما میتوانید با کلیک و یا لمس دکمه های زیر به صفحه فروشنده محصول مراجعه و علاوه بر مشاهده تصاویر بیشتر و اطلاع از قیمت و موجودی به روز ، درصورت تمایل برای ثبت سفارش اقدام کنید. فروشگاه فروشنده محصول در کمترین زمان ممکن به سفارشات ثبت شده رسیدگی خواهد کرد.

 

پرداخت درب منزل
ضمانت سلامت فیزیکی کالا

جهت اطلاع از قیمت و موجودی محصول روی دکمه های زیر کلیک و یا آن ها را لمس کنید :

خرید از فروشگاه اول
خرید آچار دو سر چند کاره - پیشنهاد خوب

خرید از فروشگاه دوم
قیمت آچار دو سر چند کاره - پیشنهاد خوب

لطفا سفارش خود را با اطلاعات صحیح و به صورت کامل ثبت کنید